Garantie en Defecten



Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Garantie van een artikel

Wanneer een artikel kapot gaat dan verhelpen wij uw probleem graag zo snel mogelijk. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging of reparatie.

Stappenplan garantie en defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. Meld via info@nltuning dat u wilt retouneren;
  2. Bijgaand bij uw bestelling vindt u het retourformulier ( graag deze volledig invullen) (u kunt het product ook langs brengen).De kosten van een retourzending zijn voor rekening van de klant.
  3. Wanneer wij het artikel van u hebben ontvangen onderzoeken wij de klacht en zorgen zo snel mogelijk voor reparatie of vervanging van het artikel. De verzendkosten van ons naar u zijn voor rekening van NL Tuning.
Terug naar Klantenservice

Terug naar Home

 

 

Winkelwagen

Je winkelwagen bevat nog geen producten
Subtotaal: €0,00


Ga naar winkelwagen

Gratis Verzending

Gratis verzending
Wij betalen de verzendkosten van alle bestellingen boven de 100,- euro.

Veilig Betalen

Veilig betalen met ideal
Veilig, Snel en Vertrouwd betalen met iDEAL, Rembours of Bank / Giro overschrijving.

Vakkundige Klantenservice

Gratis verzending
Vakkundig Advies Telefonisch of via E-mail, Wij nemen de Tijd voor je.

Klantenreacties

"Jullie zijn mijn nr. 1 wanneer ik tuning onderdelen voor mijn auto zoek... geweldige service, snelle levering en geen gedoe met ruilen. Door jullie goede advies en persoonlijke aandacht zien jullie mij zeker terug. Top Service!!"

Joost de R. (Almere)

Betrouwbare Merken

Betrouwbare producten van de hoogste kwaliteit.